728x90 AdSpace

­­

Latest News

Mar 12, 2014

OOTD Black and white

Hola mis bellezas,
Hoy les comparto un OOTD super sencillo en blanco y negro.
Como he mencionado anteriormente, hay que sacarle provecho a todos los rasgos que tienes. En mi caso tengo el cabello negro y me gusta hacer contraste con alguna prenda o top de tono claro, para que ambos elementos resalten. Y uno de los colores que más contraste hacen es el blanco y negro.

Las blusas blancas son mi debilidad, ésta es estilo camisa, pero más relajada y combinada con ésta falda negra estilo cuero le dan un interesante toque. Me gusta usar negro en la parte de abajo (pantalon o falda) ya que me disimula las caderas y la cintura.
La falda negra tiene un acabado en encaje y le da un toque femenino al atuendo.
Lo combine con zapatos negros y accesorios en dorado.
Les dejo las fotos del outfit debajo.
¿Cuál es su combinación de blanco y negro favorita?

Blusa blanca                                       US$22.95 Pull & Bear Multiplaza
Falda estilo cuero                               US$25.95 ForeverXXI Multiplaza
Zapatos                                                U$22.99 Payless Shoes Source Los Pueblos 
Accesorios                                           Forever21 Multiplaza






Hello my beauties,
Today I share a super simple OOTD in black and white.

As I mentioned earlier, you have to take advantage of all the features you have. In this case I have black hair and I like to make use it in contrast with my top, usually I wear a light color top and that do a great job. Since I have black hair, usually white goes great with it.

White blouses are my weakness, this is shirt style, but more relaxed, I added this black leather style skirt, gives an interesting contrast. I like to use black on the bottom (pants or skirt) since hides my hips and waist.
The black skirt has a lace design at the ends, giving a feminine touch to the outfit.
I decided to wear black shoes and gold accessories.
I leave some photos of the outfit above.
What's your favorite combination of black and white?

White blouse                                      US$22.95 Pull & Bear Multiplaza
Black leather style skirt                      US$25.95 ForeverXXI Multiplaza
Shoes                                                  U$22.99 Payless Shoes Source Los Pueblos
Accessories                                        Forever21 Multiplaza

Recuerden que me pueden encontrar en mis otras redes sociales :D
Follow me on my social media :D
OOTD Black and white
  • Blogger Comments
  • Facebook Comments

0 comments:

Post a Comment

Top