728x90 AdSpace

­­

Latest News

Feb 21, 2014

OOTD Atuendo colorido / OOTD bright colors


Hola mis bellezas,
Hoy les comparto brevemente un look super colorido y divertido que me gusta usar los fines de semana, para salir con mis amigos.

Como saben, me gustan los vestidos, más que todos son cómodos y dependiendo del corte, favorecen mi figura. Yo procuro usar faldas o vertidos con corte A para disimular mis caderas y siempre trato de enfatizar mi cintura.

Este vestido tiene un estampado verde neon con negro y quise combinarlo con una chaqueta roja por varias razones, el vestido es sin mangas y no me gustan los vestidos así, de modo que me coloco siempre un chaleco y en vez de usar uno color blue jeans, preferí irme por un tono contraste: el rojo; igual la chaqueta sigue siendo jeans, eso le da un toque mas casual al mismo tiempo me subo las mangas para seguir con ese toque relajado, me gusta combinar colores que resalten o hagan contraste, dependiendo de la ocasión. Para enfatizar mi cintura usé una correa en amarillo neón y unas zapatillas wedges en negro, para combinar con el negro en el vestido.
Me encanta decorar con accesorios dorados y un collar de cadenas doradas le dió el toque edgy al atuendo.

Siempre que uso estas wedges, me preguntan cuando salgo dónde las compre, de modo que me pareció importante colocarlas en unos de mis OOTD para dejarles por escrito en dónde y precio. La verdad son super cómodas y el tener un poco de tacón les da ese toque femenino.

Les dejo debajo el listado de los productos, precios y dónde comprar.
Espero les sirva de guía.
¿Cómo les gusta vestir para salir los fines de semana? ¿Cómoda, casual o elegante?

Traje estampado                                US$22.95 Forever21 Multiplaza
Jacket denim                                      US$14.95 Stevens Multiplaza
Correa                                                 U$6-12 (no recuerdo bien) Aliss, Multicentro
Wedges snickers                                
U$35-37 (no recuerdo bien) BBB Multiplaza
Accesorios                              I love Square (kiosko Multiplaza) y Forever21 Multiplaza






Hello my beauties ,

Today I share briefly colorful and fun OOTD I like to use the weekends to go out with my friends.

As you know , I like the dresses, they are comfortable and depending on the cut, enhances my figure. I try to wear skirts in a A style to hide my hips and I always try to emphasize my waist.

This dress has a neon green with black print pattern and I wanted to combine it with a red denim jacket for several reasons, the dress is sleeveless and I that is not my favorite style, so I always put on a jacket and instead of using one color blue jeans I preferred to go for a tone contrast, the jacket is still jeans, so it gives it a more casual feel and to continue with that laid-back I pull up my sleeves, I like to combine colors that highlight or make contrast, depending on the occasion.
To emphasize my waist I used a neon yellow belt and some wedges snickers in black, to match the black pattern on the dress.

I love decorating with gold accessories and a necklace of gold chains gave the edgy touch to the outfit .

Whenever I use this shoes, people on the street ask me where I bought them, so I thought it was important to place them in one of my OOTD to leave the information where to buy and how much.

I leave above the list of products, prices and where to buy.
Hope you guys like it.

Neon pattern dress                                US$22.95 Forever21 Multiplaza
Jacket denim                                         US$14.95 Stevens Multiplaza
Yellow neon belt                                   U$6-12 (no recuerdo bien) Aliss, Multicentro
Wedges snickers                                 U$35-37 (no recuerdo bien) BBB Multiplaza
Accessories                                        I love Square (kiosko Multiplaza) & Forever21 Multiplaza

How to dress like out on weekends ? Comfortable ? , Casual or dressy ?


Recuerden que me pueden encontrar en mis otras redes sociales :D
Follow me on my social media :D
OOTD Atuendo colorido / OOTD bright colors
  • Blogger Comments
  • Facebook Comments

0 comments:

Post a Comment

Top